מחפש פרילנסרים ב- כללי, שונות?

מאמרים בתחום כללי, שונות

יותר מוכשר – יותר תוצר

מאת: יעל לוטן
בתכנון לבנות עסק מצליח עולה על הפרק שאלת גיוס העובדים ויתרה מכך שאלת ההשקעה בהם. מעבר לשכר כספי שהוא מן הסתם התמורה לעבודתם חיוני ביותר ואם תשאלי אותי, הכרחי ביותר לדאוג להם להכשרה מקצועית.

אדריכלות ויחסי ציבור

מאת: יעל לוטן
אדריכלות מתחלקת למספר סגנונות ומכאן היופי בתחום. שיטות הבנייה המשתנות והתפיסה הייחודית של מגוון תרבויות יצרו עם הזמן קשת רחבה של צורות בנייה ועיצוב. אדריכלות מתחלקת לאדריכלות פנים, אדריכלות נוף, אדריכלות ערים ועוד.להבדיל מהעבר בו האדריכל עסק בכל התחום כיום ישנה נטייה להתמקצע בתחום ספציפי מה שמאפשר להוציא את המיטב בתחום האהוב והמעניין ביותר.

תעמולה שחורה

מאת: יעל לוטן
תעמולה שחורה היא הפצה של הצהרות, רעיונות ומסרים שליליים כדי להרוס את המוניטין ואת שמם הטוב של אנשים, חברות ולהריסת אמון הציבור בהם.

תמיד יש "סיבה למסיבה"

מאת: יעל לוטן
לכל חברה אשר יש לה רעיון או מוצר שהיא רוצה לקדם יש צורך באירוע תדמיתי. הגדרה של אירוע תדמית ביחסי ציבור היא – אירוע תדמית הוא אירוע יצירתי המפגיש קהל מטרה מסוים סביב נושא המקדם את מטרותיו התדמיתיות והשיווקיות של הלקוח. כל אירוע נבנה סביב קונספט ומכיל תוכן בהתאם למטרות הלקוח.

תדמית לעיצוב היא עניין של מיצוב!

מאת: יעל לוטן
הרבה לפני שדנים בסוגיה זו מהיבט תקשורתי עלינו להיזכר לרגע בדעות הקדומות עליהם מבוסס תחום היח"צ, אותן דעות האומרות "להתפרסם בכל מחיר ובכל מקום" והטוענות ללא כל בסיס ש"כל חשיפה היא טובה ומתבקשת".זו חשיבה הסוברת שהעיקר שיהיה פרסום וכמה שיותר ולא משנה איפה.

שם המוצר – יחסי ציבור!

מאת: יעל לוטן
קצת לא נעים להודות ולפעמים לוקח שנים כדי להבין שהשיטה לא עובדת וחייבים לשנות. בעידן התקשורת החדש אי אפשר שלא לפרגן לאינטליגנציה של הלקוח וחייבים לבנות קונספט חדש ליחסי ה"תן וקח" בין משרד יחסי הציבור ללקוח.

שולטת או נשלטת?

מאת: יעל לוטן
כמה פעמים רצית לעשות משהו ולא ידעת איך להתחיל? כמה פעמים הרגשת שלא הולך לך עם משהו אך לא הצלחת לשים את האצבע על מה בדיוק? פעם אחת זה בטוח קרה ופעם אחת זה במקרה הטוב.

קמפיין יח"צ מצוין, שווה כסף מזומן!

מאת: יעל לוטן
שנת 2006 התחילה ולא ניתן להתעלם מן העובדה שאנו בפתחו של עידן חדש. עידן בו הפרסומת הופכת פחות רלוונטית, מסוג הדברים שמתרגלים אליהם וכבר לא מתרגשים מהם. כולנו הרי יודעים שאת הפסקת הפרסומות אנו מנצלים להכנת הקפה...

צריך שניים לטנגו!

מאת: יעל לוטן
העסק מתחיל להכביד? פתאום האחריות גדלה וגדלה ואת קורסת? לא פעם עולה המחשבה לקחת שותף ( או שותפה) כדי שיהיה עם מי לחלוק את כאב הראש.

שם המוצר – יחסי ציבור!

מאת: יעל לוטן
קצת לא נעים להודות ולפעמים לוקח שנים כדי להבין שהשיטה לא עובדת וחייבים לשנות. בעידן התקשורת החדש אי אפשר שלא לפרגן לאינטליגנציה של הלקוח וחייבים לבנות קונספט חדש ליחסי ה"תן וקח" בין משרד יחסי הציבור ללקוח.

עצרי, יש גבול!

מאת: יעל לוטן
ברוב התחומים בחיים צריך לדעת לזהות את הגבול בין האפשרי לבלתי אפשרי. חובה לדעת לזהות עד איפה ניתן למשוך את החבל ומתיי לומר עד כאן. אני יכולה לזהות מצב של תיחום גבולות ברוב התחומים בחיים אבל אתן שלושה דוגמאות בינתיים.

עסקים, קהילה ומה שביניהם

מאת: יעל לוטן
בשנים האחרונות אנו ערים לתופעה מבורכת, ההולכת וגוברת, של מעורבות עסקים בקהילה כאשר השורה התחתונה של הפעילות העסקית היא לא רק סיכום הרווח הכספי, אלא גם מידת תרומתה לחברה טובה ושפויה יותר. יותר ויותר עסקים מבינים את המשולש של ממשל, עסקים וקהילה, משולש הנותן את האחריות החברתית. כעת כאשר הפערים הכלכליים במשק זועקים לשמיים ואי אפשר להתעלם מהעובדה שהם מהגדולים בעולם המערבי לא יכולות יותר החברות המובי...

התחלה חדשה לשנה חדשה

מאת: יעל לוטן
גם האימפריה הגדולה ביותר מקורה ברעיון אחד. כולנו בוודאי מלאים רעיונות כרימון אך השאלה הרלוונטית היא מי באמת מעז/ה? מי יכול/ה לקום ולתרגם את החלום למציאות?

עיצוב שתלוי בניתוב

מאת: יעל לוטן
עסק מעוצב באותה יעילות בה הוא מנותב למה הכוונה? מנהלת בעסק היא כמו במאי בהצגה כאשר העובדים שלה הם השחקנים. לכל עובד תפקיד משלו וההרמוניה של ביצוע כל התפקידים יחד על הצד הטוב ביותר היא זו שמביאה להגשמת יעדי העסק וחזונו.

סוגי התקשורות של מנהלת

מאת: יעל לוטן
מנהלת שרוצה לעבוד בצורה מסודרת ויעילה חייבת לדאוג שקווי התקשורת שלה יהיו פתוחים ולוודא שלא כל נתון מיותר יגיע לטיפולה.

יח"צ – נקודות התורפה של מנהל

מאת: יעל לוטן
מי אתה? יחסי ציבור הם אינטראקציה בינך ובין קהל היעד אליו אתה מעוניין להגיע. כל מה שתעשה או תאמר הוא חלק מיחסי הציבור שלך . זוהי התדמית שאתה משדר בכל יום עם כל מי שאתה פוגש.

ניהול קשרי לקוחות

מאת: יעל לוטן
חברת יחסי צבור בעידן החדש עובדת עם לקוחות מגוונים מתחומים שונים. הגיוון בא לידי ביטוי גם בתחומים השונים, גם במבנים הארגוניים וגם בגודלם של הלקוחות.

ניהול ותנועה מפותחת

מאת: יעל לוטן
בלבול ואיטיות הם תוצאה מובטחת של תנועה מפותחת! הגדרה של תנועה מפותחת היא – תנועה לא רגילה ולא הכרחית. זה כינוי גנאי לפעולות מיותרות שגורמות לעיכוב. פעולות כמו אי ציות, אי דיווחים, דיווחי שקר ורבות אחרות יוצרות תנועה מפותחת. הן גורמות לפעולות רבות מאוד שאינן הכרחיות כאשר רק האחת הנכונה נדרשת. כך שקבוצה יכולה להיראות מאוד עסוקה כאשר למעשה היא רק מטפלת בתנועה מפותחת.

הנוסחא לשימור השפע!

מאת: יעל לוטן
מי מאיתנו לא מאחלת לעצמה רווחים גבוהים?, כאשר עסק מרוויח זה סימן מובהק לכך שהוא מבצע את הפעולות הנכונות עבור ההישרדות שלו ועבור גדילתו.

מבקרת או מתקנת?

מאת: יעל לוטן
בתור מנהלת עסק אני בטוחה שנתקלת במצבים שגרמו לך לרצות לפעמים לצרוח מעצבים על העובד שלך בדיוק כמו על בנך הקטן. כן, עובדים הם כמו ילדים מצחיקים, חכמים, צודקים, טועים ולפעמים גם מתבלבלים ועושים טעויות.
תוצאות 161 - 180
« לעמוד הקודם 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 לעמוד הבא »